Nekad Guztafsson | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guztafsson

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? calle

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Vad heter du på discord? Guztafsson#7588

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På veckodagar när jag inte har lov så kan jag ju tyvär inge va online på dagen eftersom jag har skola men kommer kunna vara online från 17:00 00:00 på vardagar förutom tisdag torsdag få har jag träning i 1 timme men kan vara online innan och efter på helgerna kommer jag vara online på morgonen från 10:00 till 13:00 sen ta en paus och komma tillbaka 17:00 och sen spela till ungefär 01:00 sen på vardagarna på lov kommer jag kunna vara online på morgonen från 10:00 till 13:00 ta en paus sen komma tills baka 17:00 och spela till typ 01:00 sen på helgerna på lov så kan jag nästan spela hela dagen kanske tar en paus från 13:00 17:00 men troligen inte.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader 300 tror jag är inte hemma nu men sist jag kollade hade jag 300 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle svbanna alla som inte kan bete sej jag skulle kicka alla som typ har kläder som är konstiga och skrivit att dom ska ta på sig vanlig kläder jag skulle svbanna alla som lallar och svbanna alla som inte följer reglerna och ifall dom gör något riktigt dumt så kommer jag fråga en support/staff om dom kan förlänga dens ban sen kommer jag reviva dom som ligger död på torget tex alltså där man spawnar sen hade jag svbanna dom som prata typ ooc eller gör något annat fel och skrivit att dom ska läsa reglerna som typ en varning.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Deg som får mej att vilja bli servervakt är att jag vill hjälpa detta communityt att bli ännu bättre än vad det redan är och att vara servervakt är för att då kan jag hjälpa Staffan underlätta lite för dom medans dom gör dom tyngre jobben sen så vill jag lära mej mycket om staff leraterade comandon osv för i framtiden har jag planer på att bli support så vill lära mej mycket om comandon osv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur jag skulle kunna göra unive till en bättre plats genom att hjälpa staffsen med det lite mindre jobben som att kicka folk som typ har konstiga kläder på säg buggade alltså svbanna folk som inte håller sej till reglerna och om dom har gjort något grovt så ber jag en support förlängd bannen sen hade jag reviva folk som ligger död vi spawns för det är oftast buggar har vart med om det själv sen hade jag svbanna folk som pratar ooc ig och skrivit att som skulle läsa reglerna som en varning typ och mycket mer.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer vara aktiv jag kommer ta mitt jobb på fulaste alvar och hjälpa detta communityt att bli ännu bättre och sen kommer jag underlätta för staffsen så dom kan fukusera på det dom måste göra och sen självklart hjälpa folk ig som typ blivit rdmad vdmad eller va dödt i spawn och resas dom.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att jag tycker det värkar kul att vara sv och sen vill jag lära mej comandon osv mer om staff grejer så att säga för jag har stora planer på att bli support sen ser det så kul ut att få värkligen hjälpa server på ett bättre sätt än vad jag har kunnat för jag bara bara kunnat skicka ./repor just nu.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några nu men jag kommer ju lära mej mer med tiden /toggleid så jag kan se deras id ovan dom /revive id ressar en person /kick id anledning kickar nån från servern /svban id anledning bannat nån i 60 min /dv tar bort en bil /togglename så jag ser deras namn åvan som det är inte jätte många men jag kommer ju lära mej mer och mer.

Är du whitelistad på serven? Ja det har jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad två gånger innan men jag vart felaktigt en gång men jag tar lärdom av bannsen och går vidare och försöker det bästa jag kan sen var det i början av mitt rpeande jag blev bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte för har varit support och servervakt på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka