Accepterad GuzGo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepe

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? the_squirrel_man steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199274967408/

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Svensson och han är 25 år gammal. Hans favorit mat är sushi och han älskar att gymma och köra fotboll. Sen gillar han också att hänga med sina kompisar och ha roligt. Hans uppväxt har varit bra och hans mamma och pappa har varit snälla mot honom. Erik har alltid ällskat att hjälpa folk som verkligen behöver det och han har gjort det sen han var liten. Hans dröm är att bli sjukvårdare och hjälpa personer som behöver det. Hans mamma och pappa har stöttat honom om det sen han var liten och Erik är redo att ta ett steg till och bli medborgare för att sen bli sjukvårdare och rädda folk som behöver det. Sen älskar han också bilar och tycker de är coola. Han har också bra betyg och varit duktig i skolan och har jobbat så mycket för att kunna bli sjukvårdare. Eriks pappa dog av altzeimher och det gjorde Erik ledsen men erik fortsatte att kämpa på även fast han dog. Erik hade en hund sen han var 10 och det var en bulldog. Hunden levde 10 år och dog fyra år sen. Det gjorde Erik ledsen igen men kämpade igenom det i gymnasiet. Hans mål är att få ett jobb som han gillar som t.ex sjukvården så han kan rädda och hjälpa folk som behöver det. Eriks favorit efterätt är hemmagjord kladdkakeglass och det var hans favorit sen han var 10 år gammal. Erik älskar också att laga mat och han är väldigt duktig på det. Han kan laga det mesta eftersom han är så bra på att laga. Han lärde sig laga av sina föräldra för att de engagerade sig i att låta han lära sig det och tack vare det så är han så duktig på att laga mat. Erik gymmar också ofta så han blir stark och tränar sin kondition också. Han älskar att träna och tycker det är skönt att göra det om man inte orkar jobba för mycket och så tar han mer jobbtid nästa dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en hög rp nivå och att se till att reporta folk som lallar så att rpn håller sig på en hög nivå. Jag är inte en lallare och tar det seriöst och jag är tillräckligt mogen för att kunna rpa. jAg vill göra unive till en bättre rp server och få ut så många lallare som möjligt,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vinna alla scenarion du ska ha kul och ha kull med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått de. fear rp är om man t.ex blir rånad ska man vara rädd som man hade gjort irl. Power gaming: om du t.ex skulle krocka ska man spela som om man är skadad och inte bara fortsätta köra vidare. Det är också om man bara spelar för makt och pengar. NLR (New Life Rule) Det är om du t.ex blir dödad i ett scenario , då kan man inte komma ihåg antingen vad som hände eller vem som dödade en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört här innan och i många andra servrar och jag är väldigt bra på att rollspela. Jag har mycket erfarenhet om att rpa eftersom jag har kört i så många servrar och känner mig tillräckligt mogen för att ta ett steg närmre att bli medlem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det ända jag vill säga är att jag har kört i många andra servrar och vet hur man beter sig i en rp server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka