Nekad GuzGo | Chef-jobb ansökan | [Gripen Taxi AB] | [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepe

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? pepe_on_top

Hur gammal är du? 12 år gammal men kompetent

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen 2021 eller 2022 men kom tillbaka sen 2024 i januari eller februari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att försöka höja aktiviteten så att folk blir aktiva. Jag kommer också hålla flera möten och prata om det om aktiviteten blir dålig. Jag kommer att se till att rekryterarna om de heter det i Gripen Taxi anställer och jag också. Jag vill ha flera inom jobbet och att alla är aktiva.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket skulle jag säga och jag är också kunnig om vad man gör som chef och är duktig på att leda. Jag har varit ledning på många jobb så jag vet hur panelen funkar och så. Sen finns det mer sånna där ledning saker och jag kan det. Jag skulle säga att jag ändå kan leda som chef och jag vet hur jag ska göra.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne runt 1-3 timmar på vardagar och 2-5 timmar på helgen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag alltid för unive on top

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det skulle jag aldrig göra.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka