Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199177800853/
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle
Vad är ditt discord namn? Terro
Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004
Berätta om din karaktär. Jag gillar mycket bilar och sådant
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag spelar det här väldigt mycket och tycker att det är jätte roligt och därför vill jag kunna göra mer grejer
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt roligt för att det är som i verkligheten fast i GTA
Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar det
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få jobba på falck och hålla på med mycket bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli medlem
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle
Vad är ditt discord namn? Terro
Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004
Berätta om din karaktär. Jag gillar mycket bilar och sådant
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag spelar det här väldigt mycket och tycker att det är jätte roligt och därför vill jag kunna göra mer grejer
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt roligt för att det är som i verkligheten fast i GTA
Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar det
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få jobba på falck och hålla på med mycket bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli medlem
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår