Accepterad Gutter | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hermano.1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199241528362/

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman sommestad

Vad är ditt discord namn? gutter12#9026

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adriano och är 20 år och kommer ifrån USA, han kom till Sverige när han var 5 år. Han kom till Sverige för att hans pappa fick ett jobb här som han fick mycket bättre betalt på en i USA. Och eftersom hansa pappa skulle flytta hitt så följde hela hans familj med. Han största intressen är bilar och fotboll, han är väldigt duktig på fotboll och har spelat det sen han var 4 år. Och hans bil intresse kom tidigt ifrån hans pappa. Han älskar att vara med sina vänner o framförallt sina syskon. Han kommer från en stor familj, han har 3 yngre bröder och 2 yngre systrar. Han har även många kusiner o släktingar. Som person är Adriano väldigt snäll o tänker på folket om kring sig. När han var liten var han väldigt dålig i skolan men han skärpte sig med åren som gick och nu har han tagit studenten. Han älskar att tjäna pengar så han är väldigt öppen för jobb, han tänker att desto mer han tjänar desto fetare bilar kan han köpa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på denna servern för jag vill kunna utvecklas som RPARE. Jag vill vara en del av detta community då jag tycker detta är väldigt seriös och mogen server med roligt koncept och bra möjligheter att bli en bättre person men också bättre inom fiveM Sverige. Vill vara en del av detta då jag vet att man kommer ha det väldigt roligt här inne och jag kommer skapa så roliga scenarion som möjligt. Men vill också kunna prata med mina vänner som också ansöker här men även såklart kunna bli polis så jag kan RPA som det med de jag känner men även de andra inne på denna servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en härlig upplevelse för andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla slag går att vinna, ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av mina kompisar som spelar på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka