Accepterad Guts | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guts

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonino

Vad är ditt discord namn? Foxo#9036

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Göts Svärdson föddes och växte upp i en liten by vid namn Himmelsberga, belägen i den sydöstra delen av Sverige. Han var den äldsta sonen i en familj på fem, och han hade alltid ett stort ansvar på sina axlar. Hans far arbetade som jordbrukare och hans mor tog hand om hushållet och barnen.

Göts var en duktig elev och en flitig arbetare, och han hjälpte alltid till på gården efter skolan. Han visade tidigt tecken på att vara en målmedveten och ambitiös person, och han visste att han ville uppnå något stort i livet. Han var även en omtänksam person och hjälpte gärna andra när de behövde det.

När Göts blev äldre började han känna att livet på landet inte riktigt var för honom. Han ville utforska världen och upptäcka nya platser. Efter att ha avslutat gymnasiet bestämde han sig för att flytta till en större stad för att söka nya möjligheter.

Efter att ha utforskat flera städer runt om i Sverige bestämde sig Göts för att flytta till Unive. Detta var en stad som han hade hört mycket bra om, och han visste att det var en plats där han kunde uppnå sina mål. Unive var känt för sin kultur och sina högkvalitativa universitet, och Göts var angelägen om att studera och lära sig mer.

Göts trivdes omedelbart i Unive och började studera ekonomi vid det prestigefyllda universitetet. Han fortsatte att arbeta hårt och strävade efter att vara den bästa studenten han kunde vara. Han deltog även i flera volontäraktiviteter och hjälpte till att stötta samhället på olika sätt.

Idag är Göts en respekterad ekonom och en uppskattad medlem av samhället i Unive. Han har uppnått många av sina mål och fortsätter att arbeta hårt för att förbättra livet för sig själv och andra runt omkring honom. Hans historia visar att med hårt arbete och beslutsamhet kan man uppnå sina drömmar och göra en positiv skillnad i världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP som är både väluttänkt och kreativt samt väldigt realistiskt. Jag kan bidra med att skapa roliga samt action fyllda scenarios som blir kul för båda parterna. Som sagt har jag alltid hög rp nivå när jag rpar. Jag kan bidra med till exempel att välja ett jobb som inte många har eller göra vad som krävs för att förstärka rpn på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar eller fattar beslut som gör det rättvist och kul för båda parterna istället för att fokusera på att göra det som blir bäst för än själv. Helt enkelt så handlar väl det om att man ska se till att hjälpa till att göra det så bra som möjligt för båda sidorna i ett scenario

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner.

vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta den muntliga delen lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka