Nekad Gustif | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustif

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gustif eller !𝒢𝓊𝓈𝓉𝒾𝒻

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Greger Nilsson och är 22 år gammal. Han är en mycket stilig karl med mycket erfarenheter i livet. Han älskar bilar, sport och tjejer. Hans dröm är att få en tjej vid namn kerstin som är riktigt het. Han vill äga en bugatti innan han fyller 25 och äga ett hus. Han ska äga en butik när han har fyllt 29 år. Han växte upp i förorten med fattiga föräldrar som inte tog honom på allvar. Då blev han kriminell men nu vill han ställa allt till rätta efter 1 månads fängelse för milt narkotikabrott. Han vill bli anställd på mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå samt mycket erfarenhet. Med över 900 timmar på svensk roleplay han jag lärt mig allt inom fivem roleplay i sverige. Jag är ingen sånn där lallig spelare som går runt och lallar dag in och ut utan jag är seriös och är här för att skapa en rolig upplevelse för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska alltid tänka från båda parternas håll i scenariot. Den andra parten måste få ha kul också och man ska inte bara storma ett butiksrån bara för att det är kul för då tycker inte rånarna att det blir kul. Då förlorar de på scenariot men om man rpar bra kommer de tycka det är roligt. Det är att rollspela för motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det kan jag lösa. Metagaming, powergaming, vdm, rdm, nlr, fearrp, copbait, C-logg och kanske störst av alla sunt förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ca 900 timmar på rollspel i fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen EFTER 29/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka