Accepterad .Gustif | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Gustif

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198413848705/

Ditt Hex-ID: 11000013d8ec15b

Vad är din discord tagg? gustif

Vem var det som bannade dig? @BubbleGum

Bild på banmeddelande: woho unive filip.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag tog spawnmenu och rpade på att jag åkte buss då jag hade fått höra att man fick göra så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Stefan hade precis spelat paintball och våra bilar var dvade så vi sprang väldigt länge och sen kom vi på att man kunde ta spawnmenu och rpa på att vi tog bussen då någon hade sagt att man får göra så. Nu förstår jag att man inte får göra så och det kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men jag visste inte där och då att jag hade gjort fel. Jag hade fått höra av någon kommer inte ihåg vem det va men han sa iallafall att man kan ta spawnmenu och rpa på att man tar bussen. Men nu har jag lärtmig att ddet var fle och det kommer inte att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har av misstag metagamat och blivit bannad för det. Jag trodde jag och min polare snackade ingame men vi sncakade i discord, det var också min första ban. Jag lärde mig att vara extra npgrann att kolla så att jag inte gör regelbrott utan att jag vet om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat istället rpat mig fram istället för att ta spawnmenu, eftersom att spawnmenu inte finns irl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid rpa mig fram och att det inte finns några genvägar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kommer inte be någon läsa jag kommer bara vänta och hoppas på ett svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka