Accepterad gusten234 | Medlem ansökning [duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gusten234

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? vicktor

Vad är ditt discord namn? piggelin69

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: frank costello 60 bast ish

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? loyal trevlig och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Frank heter min karaktär. Han är 62, fyller 63 år om en månad. Frank har varit bosatt i staden sedan årskiftet nästan. Nu vill Frank kunna göra lite fler grejer, så att säga. Det han är sugen på mest är att bara skaffa ett jobb och bli rik. I alla fall så hade Frank en fruktansvärd barndom. Hans pappa hann han aldrig träffa eftersom han dog 2 dagar efter Franks födsel. Mamman var grov alkoholist och därför blev Frank omhändertagen av ungdomstjänsten som skickade honom till ett barnhem. Personalen på barnhemmet hatade Frank eftersom han var så fruktansvärt jobbig. Än idag kallar folk Frank för "Ove Sundberg". Men egentligen är han bara en vanlig, jobbig 62-årig man som bara vill leva ett vanligt och långt liv med vänner. Frank är för sig själv en väldigt positiv och glad man men ibland så är han lite för positiv och glad och då blir folk yra av att vara nära honom. Men somsagt så är han väldigt trevlig och har varit i staden innan och vill flytta tillbaka nu mvh vicktor

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarios och skapa en bra rp och göra det kul för alla på servern så att alla får de kul och man inte bara spelar för sig själv utan spelar för dem andra med och tänker även att jag ska ha en laglig karaktär som ska vara rolig och bidra med en posivit energi

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för sig sjäv utan tänka på dem andra som rollspelar med så man inte bara tänker på sig själv för annar spelar man bara för makt och pengar vilket är ett reglebrott annars blir de ingen bra rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag att jag körde mot rött och ajg har börjat nu och stanna och följa reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, att använda sig av någon typ av fordon som ett vapen. Att till exempel köra på någon i fullfart med mening och utan anledning. Metagaming, när man använder sig av information som kommit utanför servern som din karaktär egentligen inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ska bli kul och bli medboragere i denna staden

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka