Nekad gusten234 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gusten234

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? Piggelin#7671

Vem var det som bannade dig? 1n0ah

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för jag har cross hair och jag har en jävligt bra andledning kan jag säga jag kan även visa om ni inte tror andledingen är att om jag inte har det costom så har jag inget cross hair och jag kan inte sätta på det kan även visa det för er men om det är ett prblem att det är lika stort som det vanlig fast en annan färg får jag väl kolla på det och lösa frå yt som jag redan har kollat på men för väl göra igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo för jag har cross hair och jag har en jävligt bra andledning kan jag säga jag kan även visa om ni inte tror andledingen är att om jag inte har det costom så har jag inget cross hair och jag kan inte sätta på det kan även visa det för er men om det är ett prblem att det är lika stort som det vanlig fast en annan färg får jag väl kolla på det och lösa frå yt som jag redan har kollat på men för väl göra igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var väl rätt men jag kan inte riktigt hjälpa för att det vanliga gta crosset funkar inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig och löst problemen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle väl letat typ på yt tills jag hitta problemet och inte kört ett annat cross men saken är det är ju fan inte kul o spela när man inte kan lösa saken med sitt spel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka