Nekad gusten234 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gusten234

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? piggelin69

Vem var det som bannade dig? fick en klacksko

Bild på banmeddelande: image.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har varit bannad nu länge, blev klacksko i ett år tror jag så har varit bannad sen agusti sen skulle jag in för ett tag sen och kolla ifall jag var unbannad så drog jag ig och de gick vetefan om de va nån bugg för sen efter restart kom jag inte in, men somsagt jag har blivit mognare och vill börja rpa lite nu då jag har några polare som börjat igen och tänkte om jag fick komma tillbaka då de hade varit kul att öppna gäng med boysen och skapa roliga scenarios och kan även visa ifall jag gör nått fel så är de bara o p banna mig men jag är bannad tills agusti så hade varit shysst ifall jag fick komma tillbaka och visa min rp att jag verkligen kan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. har varit bannad nu länge, blev klacksko i ett år tror jag så har varit bannad sen agusti sen skulle jag in för ett tag sen och kolla ifall jag var unbannad så drog jag ig och de gick vetefan om de va nån bugg för sen efter restart kom jag inte in, men somsagt jag har blivit mognare och vill börja rpa lite nu då jag har några polare som börjat igen och tänkte om jag fick komma tillbaka då de hade varit kul att öppna gäng med boysen och skapa roliga scenarios och kan även visa ifall jag gör nått fel så är de bara o p banna mig men jag är bannad tills agusti så hade varit shysst ifall jag fick komma tillbaka och visa min rp att jag verkligen kan, har gjort mycket skit och de är därför jag sitter på denna bannen men jag vill verkligen komma tillbaka nu och visa vawd jag kan, för jag kan rpa och de är de som jag vill visa sen om jag gör minsta fel så är de bara o p banna mig för jag vet att jag kan de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt ajg har gjort mycket skit och det är därför jag är bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tagit lärdom av banen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kan inte ändra mycket nu i efterhand men jag de finns saker som jag kunde ha ändrat på men vad ska jag säga va squiker innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka