Nekad gusten234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gusten234

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? piggelin27

Vem var det som bannade dig? fick en klacksko står det

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-11-27_185817.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har varit bannad nu i några månader och jag skulle nu för ngågon dag sen gå in igen så jag ladda ner gta igen och skulle gå in och det gick men tror de var nån bugg sen efter restart så kom jag inte in igen och jag vet inte till 100 % varför jag är klcksko men jag vill gärna börja nu igen o få en ny change på unive då det var typ 8 månader senast och har blivit äldre och blivit mognare på alla sätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har varit bannad nu i några månader och jag skulle nu för ngågon dag sen gå in igen så jag ladda ner gta igen och skulle gå in och det gick men tror de var nån bugg sen efter restart så kom jag inte in igen och jag vet inte till 100 % varför jag är klcksko men jag vill gärna börja nu igen o få en ny change på unive då det var typ 8 månader senast och har blivit äldre och blivit mognare på alla sätt och skulle bli roligt att börja rp lite nu igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var nog rätt tror 320 rätt trött på mig men men vill gärna visa att jag kan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av tidiagre banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte mycket man kan göra nu efterhand men det är saker som jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka