Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199145254447/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? Gusten#4770
Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Mina karaktär heter Thorsten Eriksson och är just nu 25 år gammal. Han växte upp utanför Stockholm i liten by med sin pappa då han inte träffat sin mamma eftersom hon drog precis efter hon hade fått honom. Som ung var Thorsten väldigt aktiv och högljud. Han hade även mycket kompisar han umgicks med. I skolan hade han bra betyg och till gymnasiet sökte han in till El & Energi programmet. Han kom in där och gick ut med bra betyg. Efter gymnasiet började Thorsten jobba lite med allt möjligt. Men nu vill han ta nya steg i livet, så han bestämde sig för att flytta till Unive. Där jobbar han just nu för Postnord och lever ett helt okej liv. Nu i vuxen ålder har Thorsten blivit en lugn och sansad person men ifall någon hetsar så kan Thorstens tålamod rinna ut.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker verkligen det är en trevlig och välutvecklad server med staffs som håller sitt ansvar och hjälper till så mycket dom kan. Jag vill även bli medlem för att utöka min RP, då jag inte kan göra så mycket just nu som icke-medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag tycker det är en unik server med bra rp nivå. Alla jobb och möjligheter som finns på denna servern har fått mig att vilja ansöka till Medlem då jag vill delta med bra RP.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som rekommenderade servern. Och jag ångrar inte att jag gick med i denna servern för nu är jag fast.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min och andras RP. Då jag tycker det är viktigt att lära ut till andra som kanske inte har så mycket erfarenhet. Även vara en bra förebild för andra om hur man ska RP'a. Och att göra det så verkligt som jag kan.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive kommer vara att utveckla min RP och andras. Skapa bra scenarion och mera. Även träffa mycket nya kompisar då dom flesta jag träffat på är väldigt trevliga. Och ha så kul som möjligt och att kunna ta kritik och lära mig hur jag ska kunna bli en bättre RP spelare. Jag vill även bli någon typ av livsnjutare som tillexempel jaga, fiska med mera. Men vill också ha ett jobb som mekaniker i framtiden eller likande jobb i framtiden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, Unive är den enda servern jag spelar på.
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? Gusten#4770
Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Mina karaktär heter Thorsten Eriksson och är just nu 25 år gammal. Han växte upp utanför Stockholm i liten by med sin pappa då han inte träffat sin mamma eftersom hon drog precis efter hon hade fått honom. Som ung var Thorsten väldigt aktiv och högljud. Han hade även mycket kompisar han umgicks med. I skolan hade han bra betyg och till gymnasiet sökte han in till El & Energi programmet. Han kom in där och gick ut med bra betyg. Efter gymnasiet började Thorsten jobba lite med allt möjligt. Men nu vill han ta nya steg i livet, så han bestämde sig för att flytta till Unive. Där jobbar han just nu för Postnord och lever ett helt okej liv. Nu i vuxen ålder har Thorsten blivit en lugn och sansad person men ifall någon hetsar så kan Thorstens tålamod rinna ut.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker verkligen det är en trevlig och välutvecklad server med staffs som håller sitt ansvar och hjälper till så mycket dom kan. Jag vill även bli medlem för att utöka min RP, då jag inte kan göra så mycket just nu som icke-medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag tycker det är en unik server med bra rp nivå. Alla jobb och möjligheter som finns på denna servern har fått mig att vilja ansöka till Medlem då jag vill delta med bra RP.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som rekommenderade servern. Och jag ångrar inte att jag gick med i denna servern för nu är jag fast.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min och andras RP. Då jag tycker det är viktigt att lära ut till andra som kanske inte har så mycket erfarenhet. Även vara en bra förebild för andra om hur man ska RP'a. Och att göra det så verkligt som jag kan.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive kommer vara att utveckla min RP och andras. Skapa bra scenarion och mera. Även träffa mycket nya kompisar då dom flesta jag träffat på är väldigt trevliga. Och ha så kul som möjligt och att kunna ta kritik och lära mig hur jag ska kunna bli en bättre RP spelare. Jag vill även bli någon typ av livsnjutare som tillexempel jaga, fiska med mera. Men vill också ha ett jobb som mekaniker i framtiden eller likande jobb i framtiden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, Unive är den enda servern jag spelar på.