- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 1
Vilken chefs-position ansöker du till? Ägare på grovpizzeria
Vad heter du i verkligheten? Oscar
Vad är ditt användarnamn på discord? Reximus
Ange ditt födelsedatum: 29 Januari 2008
När fick du medlemskap på Unive? 08 dec 2024
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit p/a på taxi Gripen och jag och min medarbetare tyckte de funkade bra
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att de ska bli stort och ha ett bra rykte i stan och att de ska bli en roligare rp där folket kmr och beställer maten istället för att åka till en butik
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja de tror jag jag försöker va så aktiv som de bara går
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Oscar
Vad är ditt användarnamn på discord? Reximus
Ange ditt födelsedatum: 29 Januari 2008
När fick du medlemskap på Unive? 08 dec 2024
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit p/a på taxi Gripen och jag och min medarbetare tyckte de funkade bra
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att de ska bli stort och ha ett bra rykte i stan och att de ska bli en roligare rp där folket kmr och beställer maten istället för att åka till en butik
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja de tror jag jag försöker va så aktiv som de bara går
Har du läst våra grundregler? Ja