Nekad gustavph | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustavph

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401832040/

Ditt Hex-ID: steam:110000155ec8e68

Vad är din discord tagg? oggee1786

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-03 174555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de såg ut som att jag sköt ur bilen men de va va abdi hamid som sköt ur bilen men jag var med och hade tjänste vapnet på mig men jag sköt inte ett enda skot ur den där bil för jag vet vad som händer om jag hade gjort de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog på ett tack och kolla på en kriminel i grostrit om han skulle göra något krimelelt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var en fel aktig ban för jag sköt inte någon när jag sat i bilen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivt banad för att jag har tagit bilar på piren de jag har lärt mig är att inte ta bilar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kuna struntat att åka med men jag viste inte att abdi skulle börja skuta mot dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att fråga vad vi ska göra innan jag följer med så dehär inte kan hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka