Accepterad Gustavo Fring | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustavo Fring

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199378170418/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Malmqvist

Vad är ditt discord namn? Wille14#2559

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Gustavo Fring är en 22 årig spansk man med många intressen. Som liten bodde Gustavo i Madrid till en början men mobbningen kring hans övervikt tog över och hans familj tvingades flytta till Barcelona. Gustavo valde att gå ner i vikt och då kom intresset att springa och träna. Gustavos pappa var kock och han ville därför fortsätta på sin pappas fotspår, han skapade då ett flertal restauranger vid namn Los Pollos Hernmanos. Gustavo är ofta lugn, snäll och glad men ibland tar de spanska generna över och stubinen brinner av.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har RPat mycket i andra spel som till exempel WOW. Rollspel är därför en del av mitt liv och därför kommer jag kunna medföra en bättre RP-nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är seriös och vill att alla ska kunna spela för att ha kul men ändå hålla RP-nivån på en bra nivå vilket är viktigt. Jag är också bra på att utspela scenarion vilket jag tror är väldigt viktigt i en server som denna på. Jag gillar också att utveckla min karaktär under spelets gång vilket jag tror är viktigt för RPn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte vinna ett scenario för att det ska vara kul. Man måste anpassa sin rp till motparten. Till exempel om vi säger att ett gäng gjort ett butiksrån och åker därifrån med crossar upp i bergen har inte poliserna nån chans och det blir jättetråkigt för polisernas sida. Istället bör man typ köra med en vanlig bil och ha vanlig biljakt för bådas bästa.

Hur hittade du Unive? Många kompisar tipsade om att detta var en bra server så jag valde att gå med.

Om ni undrar jag lät honom ansöka lite tidigare

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka