Accepterad Gustavkoko | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustavkoko

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198311005334

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gustavkoko#6601

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Josef Mahmoud, Josef Mahmoud är 21 år och kommer från Italien. Han bodde i Rom tills hans föräldrar valde att flytta till Sverige. Josef är väldigt självisk och han har mycket hybris. Med hybris så menar jag att han tror att han är bättre än alla andra. Man kan märka det genom att han bara vill flexa med de pengar som han har. Han har ett väldigt stort intresse om bilar särskilt dom snabba och dom som låter väldigt mycket. Han gillar att lägga till extra grejer till alla sina bilar, det kan vara att han gillar att sänka bilar lägga till nya färger till bilarna eller att han byter fälgar. Hans favorit bil är en Audi rs7 och han planerar att köpa den snart. Han har hittat ett nytt intresse och det är kriminalitet. Han blev inspirerad av sina kompisar och tv serier och ville bli som dom. Han har inget jobb utan han lever på lån och bidrag. Han funderar på att bli kriminell eller att jobba ett normalt kontorsjobb. På fritiden så gillar han att vara ute med sina kompisar och att åka rundturer i stan. I framtiden så vill han bli Polis och vad som händer får vi se.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rp ”utbildning” för att jag har roleplayat på andra server som Bryggeriet,Högberget och Complex. Men det känns som att det behövs en ändring och nu vill jag köra på Unive. Jag tycker att jag ska bli medlem för att vill ha en Main server som jag bara ska köra på och jag har tidigare rp experience. Jag är även tillbaka efter en permaban.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en seriös rp och rolig rp. Jag vill även bidra att alla ska ha en rolig rp experience! Jag ska även bidra till en bra service via White listade jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte endast ska spela för min egna skull utan jag ska kunna ta emot att jag måste kunna gå till fängelse i ett scenario för natt göra det roligare för alla.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här förut. Min kompis rekommendera det när jag spelade för första gången.

Förra var nekad för att jag inte var med i dc, men kunde gå in för att jag inte var unbannad från dc

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka