Nekad Gustavkoko | Chef-jobb ansökan - Gripen Taxi AB [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustavkoko

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? gustavkoko#6601

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla rp i Gripen Taxi AB genom att solklart arbeta för att rp ska bli bättre! Jag ser nu att taxichaufförerna brukar vara oaktiva och man kan inte använda taxi tjänsten, genom att vara en seriös chef som kollar att alla chaufförer gör deras jobb och att rp inte börjar bli dålig för då kommer jag ta återgärder som t.ex att ta ut folk som inte kan rp osv. Jag kommer även vara en strikt chef som endast har bra medarbetare och även aktiva, jag kommer rensa medarbetare som är inaktiva, lallare eller bara ger problem och inte kan ändras. Tillsist för att få taxitjänsten att utvecklas så kommer jag vilja ha mer tjänster som t.ex radio och emoter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är inte erfaren om just Taxiföretag, men jag har jobbat som erfaren på Marja Lisas under en lång tid och jag vet ändå hur man ska bete sig som en bra chef. Man ska vara hård och strikt men ändå vara snäll och ha respekt för sin anställda och alltid lyssna på vad de tycker, det skulle kunna vara om det tyckte att det var fel på mig eller en grej på jobbet och då kommer jag solklart ta återgärder. Jag har även erfarenheter hur man ska ordna möten och hur de fungerar, jag vet även om hur man ska hantera olika rapporter som kommer från anställda eller civila t.ex klagorapport. Jag har även varit Ordningsvakt på securitas och vet hur man ska bete sig runt fulla människor och runt folk som är hetsiga och kommer även lära ut det till mina medarbetare. Jag kommer även lära ut de kunskaper

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne Ca: 6-15 timmar om dagen och alltid göra ändringar om det behövs för våra tjänster.
Jag kommer vara inne varje dag, Jag som Chef kommer alltid prioritera mitt jobb.
----Vardagar----
15:00 - 23:30
----Helger----
10:00 - 02:00
Vissa helger så kan undantag ske eftersom att jag skulle kunna gå ut då.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, Kan inte tänka på en anledning varför jag skulle sluta. Jag tror att Gripen Taxi AB skulle ha fått en stor upptadering om jag skulle blitt ägare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte!

Har du läst våra Regler? Ja, Jag har läst Kriminell Reglerna, Discord, FiveM, Medlemskaps reglerna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka