Accepterad Gustavkoko | Ansökan till Servervakt [Elton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustavkoko

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? gustavkoko#6601

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan och gör min grej, sedan kommer jag hem och spelar unive och rp och på onsdagar så har jag träning vilket jag måste gå på.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat unive i ungefär 2 år men har varit perma bannad och därför inte medlem i 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/965616957514711083/1063141952884850729/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att kicka eller banna folk som gör regelbrott och de kan endast banna i 1 timma men de kan förlängas av annan högre uppsatt, servervakter gör det lättare för staff genom att ta hand om de små regelbrott som staffs inte hittar eller ser. Det kan vara t.ex att dva en bil eller kicka folk som gör små regelbrott. En viktig grej är att servervakter inte ska endast ha en uppgift att hitta regelbrott utan de ska även rp som vanligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har spelat på unive väldigt länge och jag känner att det blir mycket regelbrott som lall och om jag skulle vara servervakt så skulle jag kunna fixa det så att mina scenarios blir så bra som möjligt med mina kompisar, eftersom att jag gillar utvecklade scenarion. Jag som vanlig medlem kommer träffa på lallare och regelbrott 24/7 och det skulle bara bra om jag var servervakt och kunna ta hand om det istället för en helper som istället kan banna folk som gör grövre grejer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt innebär att man använder sin makt på fel sätt genom att t.ex ge gratis revives till mina kompisar om ett bugg eller vidare inte har hänt eller att kicka folk som inte har gjort fel.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka