Accepterad GustavBoi4 | Ansökan till Servervakt [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GustavBoi4

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? gustavboi4_06768

Vad är ditt Hex:ID

Ange ditt födelsedatum 18 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv mycket, jag spelar så fort jag kan (6 timmar ungefär) när jag inte t.ex är med vänner, fiskar m.m.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 mån

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://1drv.ms/i/c/b516a57adf1f44e9/EUMP71TXVtlCqO1-4wpKlhUBTMQdHF-cqjOvhHq-G_oYFA?e=5mmPdr

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på spelarna och rpn omkring sig, det kan till exempel vara rpn på sjukhuset, Mekonomen eller i andra scenarion/platser. en servervakt har som uppgift att underlätta för staffs som att kicka/sv banna folk som begår regelbrott eller gör fel. en servervakt ska helst kicka/banna folk efter scenariot för att inte förstöra själva scenariot. en servervakt ska/kan också revva om regelbrott/bugg skett.

Varför vill du bli servervakt på servern? Lite som 320 sa på mötet idag så är det dålig rp på t.ex sjukhuset då folk har skit rp och lallar. det förekommer också många regelbrott på t.ex mekonomen, marja lisas och många andra greenzones.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. kan t.ex vara att ha id på folk som ett wall-hack eller revva sina kompisar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka