Accepterad Gustav666 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

I33E.

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? 1.sticky

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Abdi och är 22 år gammal. Mohammede växte upp i Syrien, med sin Mamma, utan en pappa eftersom han lämnade. Han flytta tillsammans med sin mamma till Sverige när han var 15 år gammal.
När Mohammed flyttade till Sverige så började han hänga med fel personer och det fick han att börja med kriminalitet, eftersom dom hade det svårt hemma och det han ville göra var att hjälpa sin mamma.
Han har alltid haft intresse för fotboll och ville bli fotbolls spelare, men det gick inte för honom eftersom han började med kriminalitet.
Han är lite känslokall av sig eftersom han växte upp utan en pappa, då hans pappa lämna han, Mohammed har inte fått så mycket kärlek i livet då han har aldrig fått veta hur det är med att ha en pappa.
Hans framtidsplaner är då att försöka sluta med allt det dåliga som han håller med, han vill bli en bättre person för sig själv och för sin mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka mitt bästa att utveckla RPn genom att hålla en hög RP nivå och inte göra några regelbrott.
Alltid hålla mig seriös och inte bara gå ingame för att lalla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att både parten ska ha roligt i ett scenario, man ska tänka på motpartens perspektiv, det är inte kul om man själv försöker alltid att vinna, man får ge motparten chans så alla kan ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Metagaming: Man tar information utanför spelet och använder sig utav det ingame. Suntförnuft: Man ska tänka logiskt. Powergaming: Man ska RPa på skador, typ om man nu blir skjuten eller påkörd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Min bror har spelet mycket FiveM jag då kollat på han på lärt mig en del. Innan jag kom till Unive så har jag spelet på andra RP serverar så jag lär mig mer + att jag har kollat mycket på Rollspel, så jag kan en del.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja. Bara att jag är en driven kille och inte är här för att lalla.

Godkänt av mig att ansöka nu med ett konto som inte är 3 månaders gammalt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka