Nekad gustav3096 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustav3096

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gustav3096

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Marcus växte upp i en nedgången del av staden, ett område präglat av fattigdom, hög arbetslöshet och kriminalitet. Hans mamma arbetade långa timmar på två jobb för att hålla familjen flytande, medan hans pappa var frånvarande sedan han var liten. Marcus hade två yngre syskon som han ofta fick ta hand om.Han bröjade vara med fel personer och tog sig in i kriminalitet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har väldigt mycket erfarenheter om just RP.jag kan bidra mer rp och skratt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? 1 Genom att spela för motpartens vinst kan du hjälpa till att uppnå deras karaktärs mål eller drömmar. Det kan vara att till exempel låta deras karaktär lyckas med ett uppdrag, uppnå en personlig prestation eller övervinna en utmaning.2 Genom att låta motparten vinna i vissa situationer kan du bidra till skapandet av intressanta och engagerande berättelser. Deras framgång kan leda till nya möjligheter för både dem och dig i spelet.3 Att tillåta motparten att vinna kan leda till konsekvenser som kan påverka framtida scenarier och handlingar. Dessa konsekvenser kan skapa nya dynamiker och utveckla berättelsen vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM som ett exempel är Vehicle Death Match.och sen så finns de något som kallas för RDM och innebär Random Deathmatch.å sen har vi ju Copbait innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet om jag inte har fel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte riktigt

Nekad.
Anledning:
utveckla din ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka