Accepterad gustav3096 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustav3096

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gustav3096

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Malm. Han har haft en väldigt tuff uppväxt. Det började när han var 3 år gammal. Hans pappa skulle åka till jobbet för ett jobbmöte. Där möts han av en lastbil som kör på honom. Det krossade verkligen Isak Malm. Efter ett tag när han och hans moder har vuxit upp med honom så har Isak Malm kommet över de om hans pappa. Tills en dag när det värsta som fanns hände. Det var en mörk natt där det hände en sak. En man vid namn Zafar bröt sig in i Isak Malm och hans moders hus. Han gick för det största och de värdefullaste grejer. Men det som hände Isak Malm var obeskrivligt dåligt för hans hälsa. Hans moder såg Zafar i tv rummet. Och eftersom Zafar inte ville ha någon som såg honom. Så dödade Zafar, Isak Malm mamma. Dagen efter när Isak Malm såg hans mamma på golvet liggandes. Så rang han polisen, de kom efter bara 10 minuter och böreja sin undersökning. De dom hitta var massa DNA från Zafar. Och den dagen svor Isak Malm att hitta Zafar och döda honom lika onskefullt som han gjorde mot Isak Malm mamma. IDag är Isak Malm 25 år gammal och bor i orten Unive. Där han ska skaffa sig ett sprillans nytt jobb. Och få revenge mot Zafar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till serverns RP är flertals grejer, för det första kan jag bidra med extremt roliga Scenarion. Detta är för att gjöra det roligt för båda parter inom RPn. Sedan kommer jag bidra med en sån hög RP som ni aldrig settt förut! Den kommer bestå av en god karaktärsplan, roliga scenarion. Kunnig inom reglerna och helt enkellt ha en dunder RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i ett visst scenario medvetet agerar på ett sätt som gynnar motparten snarare än sig själv. Detta kan ske av olika skäl beroende på sammanhanget:

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna, VDM som är att man använder bilar som vapen, RDM som är att man dödar någon utan anledning. Copbait att man försöker få polisens uppmärksamhet. Och Meta gaming som är att man till exempell sitter undeffad i discord medans man är i RP scenario!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes de har jag!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope inte vad jag kan tänka på(:

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka