Nekad gustav2310893 | Medlem ansökning [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Persberg

Vad är ditt discord namn? Pinge pär#5627

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2000

Berätta om din karaktär. Carl Bäcker är en ung man på 23 år som har drömt om att bli ordningsvakt sedan han var tonåring. Han är en engagerad person som brinner för rättvisa och säkerhet och vill göra sin del för att bidra till ett tryggare samhälle.

Carl är en ambitiös person som tar sin utbildning på allvar. Han har läst juridik vid universitetet och har tagit kurser inom säkerhet och brottsprevention för att öka sin kunskap inom området. Han har också genomgått en omfattande utbildning för att bli ordningsvakt och är nu redo att ta sig an sin nya karriär.

När Carl inte arbetar med sin utbildning eller jobbar som ordningsvakt, gillar han att träna och hålla sig i form. Han är också en passionerad musiklyssnare och spelar gitarr som en avkoppling från sitt hektiska liv.

Som person är Carl en ganska känslig och empatisk person. Han är mycket medveten om andra människors känslor och har lätt för att sätta sig in i deras situationer. Han har också en tendens att ta på sig för mycket och kan ibland bli överväldigad av stress och ansvar. Men han är en stark person som alltid försöker att ta sig igenom tuffa tider med hjälp av sina vänner och familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med flera olika saker till en spelserver. Till exempel kan jag erbjuda teknisk support om jag har kunskap om datorer, nätverk och servrar. Det kan innebära att jag hjälper till att konfigurera servern och diagnostisera problem som användare kan stöta på.

Jag kan också bidra med min erfarenhet som spelare för att förbättra spelupplevelsen på servern. Genom att ge feedback till serverägaren om spelregler, banor och spelbalans kan jag hjälpa till att göra spelet mer intressant och utmanande för alla spelare. Jag kan också hjälpa till att skapa nya speltyper eller banor.

Om jag är duktig på marknadsföring kan jag hjälpa till att öka spelserverns synlighet genom att marknadsföra den på sociala medier, spelcommunityn eller genom att skapa videoinnehåll som visar upp spelservern.

Slutligen kan jag också bidra med mina ledarskaps- och organisatoriska färdigheter genom att hjälpa till med att administrera spelservern. Det kan innebära att jag hjälper till med att hantera användare, moderera spelchat och se till att reglerna följs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som främjar den andra personens möjlighet att vinna istället för att bara fokusera på sina egna vinstchanser. Detta kan vara ett strategiskt val i vissa situationer, särskilt om det finns en ömsesidig fördel att samarbeta eller om det är viktigt att upprätthålla goda relationer med den andra personen på lång sikt.

Ett exempel på när det kan vara fördelaktigt att spela för motpartens vinst är när man förhandlar om affärsavtal. Om man bara fokuserar på sina egna vinstmöjligheter och inte tar hänsyn till vad som är bäst för den andra parten, kan det leda till att avtalet faller igenom eller att man får dåligt rykte som en svårtillgänglig eller självisk affärspartner. Genom att visa att man är villig att ta hänsyn till den andra personens intressen och önskemål kan man bygga upp ett förtroende och skapa en mer långsiktig och givande affärsrelation.

I andra situationer kan det vara mer komplicerat att avgöra när det är lämpligt att spela för motpartens vinst, och det kan vara viktigt att vara tydlig med vad man själv vill uppnå samtidigt som man visar hänsyn till den andra personen.

Hur hittade du Unive? jag kollade på en kille som hette cosmo och sen är min pappa polis och jag har alltid velat bli en ordningsvakt så nu kan jag vara det i spelet också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka