Accepterad gustav2310893 | Medlem ansökan Madsix

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Guggovic#9999

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Carl Bäcker är en ambitiös man på 23 års åldern. Han gillar att simma,hänga med vänner och spela musik och eftersom att han Förlorade sitt medlemskap så bestämde han sig för att ta ett nytt medlemskap men också hjälpa andra och göra rätt i sin stad genom att bli en polis. Carl Bäcker är ofta glad och har många intressen såsom simmning,musik, motion och gemenskap Men han blir riktigt arg på folk som förstör samhället med hjälp av brottsligheter,olovlig körning och annat. Men en sak som han älskar är sin familj och vänner och Han har läst juridik vid universitetet och har tagit kurser inom säkerhet och brottsprevention för att öka sin kunskap inom området. Han har också genomgått en omfattande utbildning för att bli POlis och är nu redo att ta sig an sin nya karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra rp,inget lall men även bra staff arbete eftersom jag strävar efter att bli SV igen men det kan man fixa senare. Fast ajg kan bidra till bra rp,inget lall och bra rp ska vara kul fast seriöst inte liksom slå ihäl folk på piren bara för att man känner för det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar strategiskt eller tar beslut som gynnar den andra sidan, snarare än ens egen vinning. Det är en taktik som används inom spelteori och förhandlingsstrategier och kan vara tillämplig i vissa situationer där det finns ett samarbets- eller konfliktspel mellan två eller flera parter.

Istället för att enbart fokusera på att maximera sina egna fördelar och vinst, överväger man hur man kan maximera den andra partens fördelar och vinst. Genom att spela för motpartens vinst kan man skapa en vinn-vinn-situation eller bygga upp förtroende och samarbete, vilket kan vara fördelaktigt på lång sikt.

Hur hittade du Unive? jag kollade på en kille som hette cosmo. Men sen har även polare spelat på servern och jag har redan varit medlem så att jag är tekniskt sätt inte ny

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka