Nekad Gustav123E | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav123E

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? flygvapnet_gustav

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patrik Nillson, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Rolig Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: förr i tiden när han var lite yngre som 15-13 var han väldigt fattig och hade lite pengar det var hans familj ochså dem behövde jobba extremt hårt för att bara ha något att äta i framtiden är hans mål att bli securitas eller polis för att han gillar att hjälpa folk som har det dåligt för att folk inte ska få det så som han hade det förr

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och proffesionel rp samt roliga scenarion för både civila personer och rtj polisen och m.m

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet tyvär inte vad detta är

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte i denna servern men i typ en annan fivem server jag var med i ett gäng och våra opps kom till gäng huset då började vårt gäng sjukta mot dem och det blev ingen social rp då men vi fick ingen varning eller straff

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är när man dödar en person utan en anledning eller använder våld, vdm är när du använder ditt fordon som vapen utan att du behöver det för att försvrara dig, fearrp tycker jag är väldigt viktig regel" men det är när tex någon riktar ett vapen eller kniv mot dig eller om dom hotar dig och du är själv och dem är fler

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte :)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Så det ska vara löst nu

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka