Accepterad gustav12 | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustav12

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? .bobo1337

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bobo Ek

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,rolig,ond

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bobo Ek och han är född 1990 i ryssland, han är uppvuxen med en rätt så "normal" familj men han har ändå dragits lite till det kriminella hållet då han flyttade till Sverige när han var 12 år till en liten håla som heter rosengård. Han hamnade genast i fel umgänge där bland annat var vapen och droger osv var inblandat. Folk tror att han är den där killen som inte håller på med kriminella saker då han är en väldigt lugn person men det som folk inte vet är att Mome och hans polare Elias har en sjuk plan som kommer få ses i framtiden. efter 12 år har passerat nu så har mome gift sig och har 2 söner en heter Ali och Omran och han har nu en liten moped garage vart han lagar mopeder För att känna pengar och att kunna mat sin familj innan så va han mycket in blanda i det kriminella sen efter Elias blev Skjuten Så gjorde det att mome blev orolig över sin kompis och så börja han tänka på sig själv och det gjorde så att han ändra sig själv och lämna det kriminella livet genom att börja istället laga mopeder och sen så hitta han kärlek sara och byggde upp en familj nu så lever han tryggt med sin familj och NU SÅ VAR SAGAN SLUT

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra långa roliga sensation utan regelbrott. Jag kan bidra med en vädligt seriös och aktiv RP, kan även bidra till social rp och försöka till att få en välkänd karaktär. Hjälpa andra och försöka att bygga upp servern med det jag kan genom att vara trevlig, inte lallig osv så att spelare känner sig välkomna. Eftersom jag också kommer satsa till polis så kommer jag kunna hjälpa andra inom rpn och försöka göra det jag kan emot lallare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna utan att göra så att alla kan ha ett bra och roligt senario. Att man själv också kan förlora något genom att båda parterna fortfarande kommer ha kul. Som till exempel att om man är polis och har någon men man låter dem typ fly för att kunna förlänga ett senario tilt lett annat. men inte vara korrupt då det är mot reglerna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? 1 Gång jah e cop emotea när jag skulle samla droger vilket aldrig kommer hända igen och jag här lärt mig strikt utav det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM står för random deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning. VDM står för random vehicle deathmatch innebär att man dödar/skador någon på ett fordon. NLR new life rule innebär att man inte får komma ihåg något från förra livet. FailRP Innebär att man har dålig rp och inte följer reglerna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, känner mig klar.

Hej @gustav12 ! Eftersom ditt discord konto inte är 6 månaders gammal så är det ett krav för dig att Verifiera med BankID för att vi ska kunna försätta med din ansökan och ta dig vidare till muntlig intervju.

Du får 24timmar att göra det annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej @gustav12 ! Eftersom ditt discord konto inte är 6 månaders gammal så är det ett krav för dig att Verifiera med BankID för att vi ska kunna försätta med din ansökan och ta dig vidare till muntlig intervju.

Du får 24timmar att göra det annars nekas din ansökan automatiskt.
Skapa mitt konto för 1,3år sedan står det ju??

Fel från mitt håll! Fick upp fel discord, Tack för att du uppmärksammade

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka