Nekad gustav12 | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustav12

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199847144363/home

Ditt Hex-ID: steam:110000170777bab

Vad är din discord tagg? .1337space

Vem var det som bannade dig? Gurkludde

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-18 160219.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att jag gjorde någon emote så att det gick snabbare att plocka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner hade plockat sen innan och dom sa gör så här för att de ska gå snabbare jag visste inte att de var ett regelbrott men om jag hade tänkt lite nogranare så hade jag jag ju kunnat fatta det. Så jag gjorde /e cop sen tryckte jag x för att de gick snabbare visste absolut inte att de var ett regelbrott för jag fråga dom får man göra detta dom sa ja. Det sa dom igår så jag testade idag och sen bleb jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, felet var att jag inte visste att det var ett regelbrott och detta ska absolut inte hända igen. Som sagt detta är min första ban och vill verkligen inte vara en person som gör regelbrott och detta ska inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan som sagt jag gillar absolut inte att göra regelbrott tycker att de är så fel och jag ska inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lyssna på dom och läst igenom reglerna en extra gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, det har jag ska aldrig göra om det och ska alltid kolla reglerna innan någon säger något sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka