Nekad gustav000444 | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustav000444

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026516245/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Andersson

Vad är ditt discord namn? gustav000444

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2004

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Ahmed Hassan. Han är uppväxt mitt i staden och har sedan tidig ålder alltid meckat med bilar. Ahmed är en pratglad snubbe som gillar att gå runt i stan och snacka med personer och om han inte gör det så kör han runt och sladdar i sin volvo.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag har spelat på denna server ett tag och känner nu att jag samlat på mig tillräckligt med erfarenheter för att skaffa ett riktigt jobb. Jag känner att det är väldigt roligt att kunna hjälpa folk vilket man har större nytta utav när man är whitelistad och kan jobba på tex Mekonomen eller ambulansen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? skrev det på förra frågan

Hur många timmar har du på FiveM? 40,2

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern då den var listad högst upp i fiveM och jag har även sätt oddshots på youtube och streams där dom har spelat på denna server vilket har sett väldigt roligt ut

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev bannad här precis när jag hade börjat på denna server då jag inte hade koll på reglerna (vilket var väldigt dumt) men jag snackade med en support och han skickade en länk till denna sidan och nu när jag har spelat ett tag och läst på om alla regler vilket har hjälpt både mig och även att jag kunna lärt mina kompisar hur man spelar rätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är den enda servern jag spelar på vilket göt att jag är väldigt aktiv på denna server

Utveckla lite mer på Varför ska just du bli whitelistad? Berätta om din karaktär. . Men du måste skriva på alla frågor.
Nekad
låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka