Nekad Gustav Yarre | Medlem ansökning [Lars.Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? iTesh

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ture Björkman och är 55 år. Han gillar djur, att jaga och arbeta på bondgården. Han håller på mycket med att odla och köra traktor på sin gård, samt har han mycket djur såsom kor och får. Han jagar också mycket i sin egna skog, älgar osv. Han gillar också att meka med gamla bilar och har ett stort intresse i det. Han gillar och hjälpa andra och göra folk glada. Han har tidigare bort i en liten by, men har bestämt sig för att testa något nytt och flytta till storstaden. Ture är en väldigt konflikt rädd person och vill aldrig hamna i bråk, han är en social och trevlig person med många vänner. Under hans barndom så gick han lantbruk på gymnasiet när han på fritiden blev lärd av sin pappa med att meka bilar. Han hade en bra barndom med kompisar och hans familj var hjälpsamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra många roliga och sociala rp scenarion med mycket folk och vara aktiv så mycket jag kan jag kommer rpa inom jobb på mekonomen eller autoexperten och är erfaren jag kommer göra många bra utbildningar och jobb rp scenarion jag kommer alltid göra mitt bästa i rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna scenariot utan för det är roligt eller att man inte har några mål, Man bryr sig inte om vem som vinner scenariot utan man gör så att andra parten vinner så att scenariot blir bättre i helhet.

Hur hittade du Unive? yt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka