Gustav Yarre
Icke Medlem
- Meddelanden
- 195
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? itesh762
Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: carlos sen och han är 31 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig Ambitiös Elegant
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ja så han är uppväxt i spanien och han har bott där nästan hela sitt liv sen flytade han in i unive staden och han har ägt en glass butik i spanien och ett hus och han har 2 bröder som bor i spanien sen 2023 flytade han in i unive city och han lärde känna många vänner där och nu vill han börja jobba på något men det vet han inte än men han tänker sig ett jobb där det finns många trevliga kollegor och där man får en hyfsad lön polis kanske eller mekaniker sen vill han gärna bli ganska högt uppsatt inom jobbet och han kommer vara online ofta.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer följa reglerna och rp så seriöst som jag kan sen kommer jag också skapa många roliga scenarion och jag kommer inte bara spela för att vinna jag kommer spela för att det är ganska kul med roleplay och sen kommer jag också vara online ganska ofta.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att man inte spelar ett scenario för att vinna det utan man spelar för att scenariot ska bli roligt för båda parterna ett exempel kan vara ifall man gör ett bankrån och man väljer en flykt bil som är ungefär lika snabb som polis bilar istället för en bil som kör ifrån dem direkt och detta gör man då för att scenariot ska bli roligare i helhet. Och det blir roligare eftersom det blir en jämnare kamp när man kör ifrån polisen.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och jag tar lärdom av varenda ban jag får och försöker förstå vad jag gjorde fel och hur jag kan undvika att bli bannad för det igen.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Powergaming, Suntförnuft, Fear rp. Racism
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack
Vad är ditt discord namn? itesh762
Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: carlos sen och han är 31 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig Ambitiös Elegant
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ja så han är uppväxt i spanien och han har bott där nästan hela sitt liv sen flytade han in i unive staden och han har ägt en glass butik i spanien och ett hus och han har 2 bröder som bor i spanien sen 2023 flytade han in i unive city och han lärde känna många vänner där och nu vill han börja jobba på något men det vet han inte än men han tänker sig ett jobb där det finns många trevliga kollegor och där man får en hyfsad lön polis kanske eller mekaniker sen vill han gärna bli ganska högt uppsatt inom jobbet och han kommer vara online ofta.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer följa reglerna och rp så seriöst som jag kan sen kommer jag också skapa många roliga scenarion och jag kommer inte bara spela för att vinna jag kommer spela för att det är ganska kul med roleplay och sen kommer jag också vara online ganska ofta.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att man inte spelar ett scenario för att vinna det utan man spelar för att scenariot ska bli roligt för båda parterna ett exempel kan vara ifall man gör ett bankrån och man väljer en flykt bil som är ungefär lika snabb som polis bilar istället för en bil som kör ifrån dem direkt och detta gör man då för att scenariot ska bli roligare i helhet. Och det blir roligare eftersom det blir en jämnare kamp när man kör ifrån polisen.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och jag tar lärdom av varenda ban jag får och försöker förstå vad jag gjorde fel och hur jag kan undvika att bli bannad för det igen.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Powergaming, Suntförnuft, Fear rp. Racism
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack