Nekad Gustav Yarre | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? elimz11

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-17 001111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag inte gav dem jag hade kidnappat en chans att betala sig ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och min vän var påväg till en golfklubb där min vän fredfullt skulle sälja en glock 19 till en okänd person som då stod där och väntade sen när vi kommer ditt så snackar min vän med honom lite (Jag sitter i bagage luckan på bilen) sen så snackar min vän och då hoppar plötsligt någon annan person ut ifrån deras bil och börjar råna min vän och så då hoppar jag ut ur bilen och gör så att dem tar upp händerna och ger upp sedan så tar vi dem till ett ställe där det är dolt i ett garage sedan så snackar vi med dem ett tag och frågar dem om dem har någonting att erbjuda för att komma ut ifrån situiationen och dem säger att dem inte har nånting att erbjuda för tillfället då tänker vi att det är kört för dem två för att dedär kommer vi inte att gå på så vi skjuter dem så dem dör och sedan så lämnar vi platsen. Anledningen till att jag blev bannad är att jag skjöt dem för snabbt vilket jag förstår och att jag reagerade direkt på att dem inte hade någonting att ge oss för tillfället och vi väljer att skjuta det är för att vi inte gav dem en bra chans att överleva men varför vi gjorde det var för att dem försökte råna min vän och att vi hade möjligheten att ge revange men jag förstår 100% varför jag blev bannad och nästa gång lovar jag att jag kommer att prata mig fram med dem och hitta en lösning så vi inte behöver skjuta dem och ta det den vägen istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt lagd vi gjorde fel och att staffsen hade rätt och jag förstår varför dem tycker så och jag kommer inte göra det igen, Ett exempel på hur vi hade kunnat göra annorlunda är att vi gick med på att dem skulle få gå levande där ifrån och att dem skulle ringa när dem hade plockat 100 kokain blad var eller någon lösning som gjorde så att dem skulle dö och det är hur jag kommer göra nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men dem är för länge sedan för jag har spelat på unive i 3 år ungefär nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjuta dem 2 spelarna och jag förstår varför

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man måste ge folk man kidnappar en ärlig chans att hitta en bra lösning till att betala sig ut ifrån situationen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Elimiz jag ber dig hade blivit jätte taksam om jag kan få spela igen alla mina vänner sitter och spelar och jag har inget att göra hade blivit jätte tacksam och uppskatat det som fan jag förstår varför jag blev bannad och jag kommer aldrig göra om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka