Nekad Gustav Yarre | Ban Överklagan [ Yes or No ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh

Vem var det som bannade dig? yes or no

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-01 134458.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergamade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torgert polis station tog ut en bil min kolega hämtade saker som man anväder inne på stationen och sen så kommer han ut jag sätter mig vid garaget i en bil och väntar sen när han kommer kör jag ut och då buggas det så vi flyger in i en väg och sen landar på taket jag och han skriver /me som man ska göra men yes or no tyckte inte att det var tillräckligt som vi rpade på skadorna och jag förstår vad han menar med att vi inte rpade tillräckligt på skador för vi gjorde inte det heller sen när vi kommer ut så går vi och hämtar en ny polis bil jag och min vän tyckte att det var konstigt och buggat att bilen ba flyger upp så vi orkade inte rpa på skador så mkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var helt rätt lagd till 100% jag förstår den och jag har lärt mig av den det ända är att det var en bugg men jag fattar nu att man ska rpa på och jag har lärt mig av det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a men inte pågrund av att jag inte rpat på skador och jag har blivit bannad lite innan men de flesta är felaktiga och sen har jag spelat sen 2021 så över lång tid

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpa på skador mer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska rpa på skador och att det räcker inte med bara me

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Yes or no jag har varit bannad i 30 timmar nu och det är inte roligt hade blivit tacksam om du accepterade jag har lärt mig och jag kommer inte göra om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka