Accepterad Gustav Yarre | Ban Överklagan (Realpaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? Realpaolo23

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Så anledningen till att realpaolo valde att ge mig ban är för att jag c,loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja så det börjar med att och min vän planerar ett rån och vi har då beslutat oss för att göra ett juvel rån det passar perfekt eftersom att vi var 3 personer och vi tänkte göra ett roligt scenario med polisen sedan så ska jag ta en gissla vid något ställe ganska diskret ändå typ uppe i vinewood och när jag kör efter honom så dör jag för jag glömde äta mat min vän var med så han tog mig till sjukhuset och sedan kommer vi fram och mitt spel börjar lagga skit mycket och marken var helt borta och man kunde typ se igenom den och sedan så körde min vän in i massor saker som han bara gjorde på min skärm och då tänker jag att jag behöver restarta mitt spel eftersom att det brukar att hjälpa att restarta så jag gör det när jag vaknar upp på sjukhuset sen är jag påväg in igen. (Jag väljer att spawna i gänghus vilket resulterade i att jag fick ban) Så jag spawnar gänghus utan att tänka på det liksom det var inte så att jag tänkte efter riktigt sedan så var jag också ganska trött i huvet för jag var lite bakis från fredagen men sen så ber real paolo mig att gå in i support och han snackar om att jag undviker krycka och sånt och jag förstår typ vad han menar men jag visste inte att den skulle försvinna jag säger en enkel lösning i support och det är helt enkelt att han bara sätter på en till krycka så är det löst sen blir jag lite irriterad för jag tycker det är löjligt att jag ska få ban för någonting som jag inte visste var en grej som skulle hända men men. Sedan när jag gick in på spelet igen så spawnade jag gänghuset. Ett exempel på hur jag hade kunnat förändra mitt sätt att agera i denna situationen är att jag inte skulle ta gänghuset och dem sa också i support att det hade varit en annan femma om jag tog senaste position vilket jag ändå förstår och jag ångrar mig grovt och har lärt mig av mitt misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min åsikt om bannen är igentligen att jag fick indragen kriminell roll hade varit tillräckligt men det verkar som att ni kände att en ban också var nödvändig men jag tycker själv att bannen var korrekt lagd eftersom att jag gjorde ett regel brott som jag inte förnekar. Men ifall man tänker på den andra sidan så ångrar jag det jag gjorde väldigt grovt och jag kommer inte göra om det och jag ber om en ny chans att kunna spela eftersom att alla mina vänner sitter och spelar och jag är bannad. Sedan så kan jag ta ett exempel som är att jag fick tillbaka min kriminell roll för att jag beskrev i en besluts överklagan att jag ångrade mig mycket. Jag blev också ganska besviken när jag först blev så glad att jag hade fått tillbaka den och sedan står det att jag har ban när jag ska gå in och är as hypad men jag förstår också varför ni bannade mig och jag fattar också hur jag skulle kunna göra annorulunda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har fått några stycken bans men problemet är att dem flesta av dem är felaktiga och jag har fått dem överklagade eller så har jag lärt mig av dem och fått en ny chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra för att inte få ban är väldigt simpelt faktiskt det är inte mycket svårare än att ta senaste postion när man ska gå in igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig jätte mycket av min ban och jag ångrar mig mycket som fan att jag gjorde som jag gjorde och jag hade blivit jätte tacksam om ni litade på att jag inte kommer göra om det och att jag får en ny chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Hej Realpaolo jag skulle blivit jätte tacksam ifall du gav mig en ny chans jag lovar att jag aldrig kommer göra om detta och det var jätte dumt av mig. En till grej hade tänkt köpa en ped nu på blackfriday och då är det bra om man är unbannad ju så man kan kolla vilka som finns och sånt. Du gör ett bra arbete och anledningen till att jag inte fick in en såndär bild är för det funkar inte för mig att ta såna screenshoots men ska försöka lösa det någon dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka