Accepterad Gustav Yarre | Ban Överklagan [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? Kevin1x

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-01 204142.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kevin1x misstänker spoofing eftersom att jag kunde gå in och spela på servern utan att någon staff har unbanat mig, Jag har inte spoofat jag vet inte mycket om det och jag vet inte vad det innebär. Anledningen till att jag kom in är oklar jag vet inte om jag själv har gjort något av misstag jag ber om ursäkt isåfall men det var inte meningen på något sätt att jag skulle unbana mig själv ifall jag då har gjort det? Så det jag gjorde var att jag fabriksåterställde min dator detta är något jag gör varje halv år för att den ska bli snabbare helt enkelt så jag gjorde det sen laddade jag ner mina program osv sen ville jag bli unbanad på fivem så jag gick in och gjorde en så kallade anslutning som stoppas för att man blir bannad detta behöver man för att kunna göra en ban överklagan och när jag ska gå in så kommer jag in påriktigt då tänker jag att det har varit en ban wipe för jag kommer ihåg 2021 när de var det men jag kommer in jag softar lite på trygghansa sen kommer jag på att jag inte har medlemskaps rollen och då ansöker jag om den då skriver han i den att den är nekad eftersom att det står att jag är bannad i logsen sen gör jag en överklagan på att de ska göra så det inte står att jag är bannad i logsen men jag ska vara bannad påriktigt. Sen skriver kevin till mig och förklarar att jag har spoofat mig in och det har jag absolut inte gjort jag har kommit in genom bug eller att jag återställde min dator inte mer än så. Ifall detta händer igen så kan jag skriva till staffs så de fixar så jag blir bannad igen för det ska inte vara så att man kan gå in när man är bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det som hände var att jag gjorde en medlemskaps ansökning och då skriver han i den att jag ska vara bannad för det står det i loggsen fast jag kunde ändå gå in sen skriver Kevin1x till mig och frågar vad jag håller på med han skriver att jag har bytt namn på fivem just när jag gick in på unive detta beror på att jag spelar cs och regelbundet och man ändrar namn på sen förstår jag inte varför det skulle göra någon skillnad jag menar jag är ju ändå bannad liksom men jag vet även att man är tvingad till att ha samma discord namn som steam namn och det är för att jag bara spelar unive när jag kör fivem det händer sellan att jag kör rsm free roam eller sån italinsk pvp server men det är sellan och jag har inte gjort det under perioden när jag var bannad jag ber om ursäkt för det iallfall men jag trodde inte att det spelade någon roll för jag var ändå bannad men det gjorde det. Sen vill kevin inte tro på mig och det kan jag förstå och jag hade tänkt samma som honom ifall jag var staff och jag förstår vad han tänker men jag har inte spoofat jag lovar och ifall jag kommer in när jag är bannad kommer jag fråga ifall det varit ban wipe och sen kommer jag be dem banna mig igen jag lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vi kan börja med den första bannen som var 06-06 där jag använde mitt fordon som ett vapen detta var väldigt dumt av mig så själva anledningen till att jag är bannad ifrån första början är 100% korrekt och jag förstår varför jag blev bannad då och jag kommer aldrig göra om det jag lovar samt jag förstår också motparten och det var inte rolig rp från deras perspektiv och det var inte bra gjort av mig och jag ångrar det och jag kommer aldrig göra om det jag lovar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 56 banns är ganska mycket men jag började spela 2021 februari så då kanske ni också förstår sen att ja det är många banns men jag fick 30 av dem de första året tror jag och då räknade man in sv bans i detta också tror jag inte helt säker sen har jag fått bans lite titt som tätt. spelade jag ganska mycket i höstas jag var med i yakuza kommer jag ihåg sen tog jag en paus och började nu för 3-4 månader sen spelade efter man varit ute med moppen och så med vänner och ja det har blivit lite bans men jag har också spelat typ varje kväll sen jag blev bannad från detta sen tror jag jag har fått överklgat alla förutom 1 ban förutom denna då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vdma från första början men om man tänker på det här med spoof så finns det inte så mycket jag hade kunnat göra annorlunda jag försökte göra det rätta genom att försöka ansluta det fanns ingen bild för jag kom in jag försökte bli medlem de gick inte sen kontaktade kevin mig och anklagade mig för spoof vilket jag förstår och sen så blev det bara pannkaka av alltihopa fast ifall jag ska vara helt ärlig så försökte jag bara göra det rätta för mig det jag hade kunnat göra annorlunda är väl att inte fabriksåterställa datorn ni kan få bevis på att jag har fabriksåterställt den ifall ni vill mmen jag försökte bara göra det rätta och jag ber om ursäkt för att jag inte gick support och bad dem banna mig igen men jag trodde som sagd att det hade varit ban wipe

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det jag har lärt mig är att från första början inte vdma eftersom det får grova konsekvenser och det är inte alls roligt för motparten i scenariot jag ber om ursäkt för det och jag lovar jag kommer aldrig göra om det och jag ångrar det och ifall jag blir unbannad nu så kommer jag att följa alla regler till punkt och prickar och jag hoppas ni förstår att jag har lärt mig något när jag lägger ner över 1 timme på att skriva detta och jag har varit bannad i en månad ungefär. Jag lovar jag kommer följa alla regler snälla jag ber er om en ny chans jag vill visa bättre ifrån mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka