Nekad Gustav Yarre | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? Realpaolo/Classic

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? combat logging

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min vän tog mig till sjukan efter att jag hade dött och det gjorde att jag behövde ta svetlana på sjukhuset eftersom jag var ddd och sedan så respawna jag efter 100% och sedan så när jag spawna in så behövde jag starta om mitt spel och sedan så råkade jag spawna gänghuset och det som fick mig bannad var att jag spawnade gänghus och att jag inte tog senaste position vilket var jätte dumt gjort av mig och jag ångrar mig som fan och kommer ta senaste postion nästa gång. Ett bra exempel på hur jag hade kunnat göra för att inte bli bannad är att jag väljer senaste position i spawnmenu utan att jag tar gänghus och det kommer jag göra nästa gång detta händer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt lagd ban och felet ligger hos mig för jag tänkte inte efter och bara tog gänghus när jag skulle gå in på servern igen detta var mitt fel och jag står för det. Men jag har lärt mig till nästa gång att jag inte ska ta gänghus utan senaste positio. Jag trodde också att reglerna var såhär att man kan ta spawnmenu till olika ställen för detta var inte ett scenario och jag har för mig att ägaren av servern har sagt det på något kriminell möte och att det spelar mer roll ifall man är död men reglerna kan ha ändrats men det som jag har hört är iallafall det. Men jag förstår samtidigt rimligheten i vad bannen ligger i för det är inte så realistiskt att man teloporteras och jag fattar bannen till 100% och kommer inte göra om och jag tar lärdom av mitt mistag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men har spelat unive i flera år och nästan alla är felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte välja gänghus och tänka efter och ta senaste postition och till nästa gång så ska jag tänka efter innan jag klickar gänghus på ren impuls för det var det jag mins att jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att om man startar om sitt spel så ska man ta senaste position i alla lägen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka