Nekad Gustav Yarre | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-24 020253.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag vet inte riktigt det var inte en jätte tydlig beskrivning i bannen men jag antar att det var för att jag åkte runt i staden med lite folk och ba chillade med dem liksom sen åker jag fram till min vän leffe och han ba din dansk jävel sen sa jag ngt tillbaka sen börjar nån skjuta mot båda oss så jag åker iväg därifrån sen kommer samma bil som skjöt och då hoppar jag ut med en glock 9 typ vid blancos gänghus eller 1 gata ifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i min bil jag sat i den Död för att någon skjöt mig innan och sen kommer de några lallare och sätter fast min bil i ett rep och åker runt och så runt om på stadens gator sen blir jag bannad fattar inte riktigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är oklart eftersom jag vet inte ens om jag gjorde något fel de står ba ingen bra rp alls

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad för detta tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vi kan göra såhär bubblegum att du skriver under denna vad jag gjorde fel så kan jag visa min bra sida istället och inte göra om det för isåfall så lär jag mig ju

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka