Accepterad Gustav Yarre | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? jalapeno888

Vem var det som bannade dig? alexandarr

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-14 154501.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är anställd sjukhus vård biträde och jag var vid sjukan med 2 vänner 1 av dem är sjukvårdare och 1 är inte anställd på något jobb så att jag och min kompis får larm om att någon är medvetslös vid torget och vi ska åka på det men då så kommer min vän i ferrarin och slår min vän så han faller och därmed kör han iväg och då försöker jag stanna honom och fråga varför gör han så och han stannar inte och då krockade min vän in i honom hårt och jag krockade in i honom försiktigt och sen går min vän ut och pratar med honom och råkar slå till honom detta är då en miss och sedan så ska vi åka till torget men då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var rätt lagd men jag tycker inte heller att det var en så stor grej därmed så anser jag att det skulle kunnat vara en kick eller sv ban och inte ban i 4 dagar men det är ju inte jag som bestämmer över ban tiderna och återgärderna på servern men jag tycker att bannen var rätt besluten för att jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har faktiskt inte blivit bannad för någon sort av lall innan så att det är första gången

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att inte pitta honom med ambulansen eftersom det var väldigt dumt gjort och jag har lärt mig av min ban att man inte får göra så så att det jag kunnat göra annorlunda är att inte pitta honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att det inte är tillåtet att pitta folk och det resulterar till en ban på 4 dar eller en ban för lall

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka