Nekad Gustav Yarre | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? xViktor#7064

Vem var det som bannade dig? Rsmelle

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230118_192037.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde och banna mig för jag Fearrpade när jag var under vapen hot. Jag märker nu att det var riktigt dumt av mig då det inte är tillåtet att göra. Jag OOC ingame och meta gaming som är att jag skrev i ooc en gång kan ni ta mig till skjuk hus vilket jag ångrar att jag gjorde för att detta är meta gaming och OOC ingame. jag vet att jag gjorde fel och jag förstår min ban men jag lovar att inte återupprepa detta och jag har lärt mig av min ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid det stället man gör kemikalier och gjorde lite sedan kom det en grabb och hotade med pistol och jag fick hjärnsläpp hur man tar uypp händerna som han bad mig att göra. Jag sa någonting kommer inte ihåg vad det var jag sa men det var någonting som triggade honom så han sköt mig till döts och sedan tog mig till något ställe och lämnade mig där. Jag skrev av misstag utan att tänka mig för kan ni ta mig till sjukhus och då gjorde dem det. Sedan loggade jag ut från servern det tog typ en halvtimme och sedan gick jag in igen och då blev jag bannad när jag satt i min kompis bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag förstår även varför staffs valde att banna mig. Detta tar jag med all respect och kommer inte göra om detta som gjorde mig bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för VDM när jag körde på någon av misstag Och en för powergaming jag krockade en bil och rpade inte på skador jag var en väldigt ny spelare på servern när detta skedde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat komma ihåg X knappen bättre och ta upp händerna när jag är under vapen hot och inte skriva OOC när jag är död. Detta kommer inte att återupprepas och jag ångrar det mycket att jag gjorde på detta viss. Jag visste redan dem här reglerna och det var inte meningen att bryta emot dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det ej är tillåtet att skreiva OOC och fear rpa under ett vapen hot jag är ny kriminell på unive. Det var första gången jag blev bannad för detta och det kommer inte återupprepas. Jag hade många roliga och bra scenarion planerade med gäng medlemmar och jag skulle verkligen uppskata om den här ban överklagan gick igenom. Jag förstår att jag gjort fel och vet även hur jag ska göra nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Att det ej är tillåtet att fear rpa under vapen hot och man får ej skriva OOC ingame. Detta innebär att man inte får skriva i lokal OOC chatten om grejer som rör roll spelandet och att man måste göra det personen som vapen hotar en säger.

Senast ändrad:
Tillbaka