Nekad Gustav | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Loven

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198220413763/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Lovén

Vad är ditt discord namn? gustav ♡#3428

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20år gammal har ett intresse för fordon, är oftast snäll och vänlig men har ett ganska hett temperament. Han värderar pengar väldigt högt. Han kommer ifrån en svensk familj och har tidgare bott i en mindre ort på landet där epor, mopeder och dvs fordon tillhörde till de coola hobbysarna och var där han fick intresset för motor kom ifrån, han flyttade in i staden för att han insåg att han inte hade så mycket utav en framtid i orten han bodde i och söker för tillfälligt jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en ny karaktär på servern som jag följer fullt ut, jag kommer även hjälpa nya/andra på servern så mycket jag kan. Jag sitter vid datorn ganska ofta och kommer vara en aktiv medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag och min kompis fick för oss att vi skulle spela lite rp, först testade vi att bara gå in på någon random server, det var alldeles för mycket lag, och folk talade engelska, Sedan hittade vi Unive, vilket fungerade mycket bättre, talade svenska vilket underlättar en hel del och hade även en relativt stor spelar mängd vilket jag tycker är viktigt eftersom det är roligt att prata med folk så man inte går runt i staden helt själv

Hur hittade du Unive? Jag sökte på största svenska rp servarna

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag gör det för att jag tycker det är roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu så vill jag börja tjäna pengar och skaffa en samling utav bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad. utveckla mer på Varför du ska bli medlem. Gör en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka