Accepterad Gustav Loven | Medlem ansökning [mr.cs] (Rsmelle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gustav Loven

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gustav#7818

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Larsson han har precis fyllt 18. David har därmed precis gått ut ur gymnasiet och måste nu välja vad han ska göra med livet. Han försöker just nu att hitta nått jobb, alternativet att försöka plugga vidare har aldrig varit något riktigt alternativ eftersom han inte hade så jätte bra betyg. Han har alltid haft det ganska svårt i skolan men även i livet generellt. Han är uppväxt med en ensamstående mamma. Eftersom hans farsa dog i en bilolycka när David var i en tidig ålder. Han var mycket ensam och utstött som liten och därmed sökte samhörighet. Han började umgås med ett gäng som hade dålig influens på honom och tillsammans med dem så började han göra dåliga saker i syfte att försöka få bekräftelse vilket han inte riktigt hade fått någon annanstans i livet. Nu försöker han lämna de livet bakom sig genom som jag nämnde tidigare skaffa ett riktigt jobb. David är oftast en snäll person, men har ganska lätt att ta illa upp om någon säger något mot honom och kan då ofta visa mycket ilska tillbaka. Han har alltid varit intresserad i fotboll under hela uppväxten nå men det är ett intresse som för honom har börjat svalna lite. Numera har han blivit mer intresserad utan bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag tycker det är ser väldigt kul att RP så jag hoppas att jag kan bidra till att det ska bli ett större och bättre RP. Jag är inte så erfaren på att spela RP men jag har kollat mycket på livestreams osv och känner att jag har fått bra koll på hur det fungerar när man spelar RP. Jag har mycket tid så om jag skulle bli godkänd så kommer jag kunna vara aktiv på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna i varje scenario. Detta gör att det blir roligare för de båda partnerna samt att det blir mer verkligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det via Twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Tillbaka