Nekad gustav larsson | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gustav larsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav

Vad heter du på discord? (SV) (3-31-17) gustav larsson#0890

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2006

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? att jag är servervakt just nu då jag ta hand om servern men jag vill bidra till nått att som som inte är lik servervakt. då jag vill bidra väldigt mycket till den här servern med att hjälpa folk och själva servern med att bli störe och en stor rp familj.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? för att jag är en väldigt snäll människa som kan ta hand om snack och är väldigt bra på att ställa frågor till folk som inte gör så att dom blir stressa som jag själv var när jag skulle ta den för första gången så jag vet hur den tjäns. alltså när jag tillexempel pratar med en människa då den känner att det är viktig så ändra jag min personlighet till den som jag är väldigt kön med som gör att den inte kommer stressa då jag har interjuv med en wl ansökan. älskar också att hjälpa folk då jag kan hjälpa dem med nått annat en bara wl ansökning. jag är också en väldig aktiv människa som är en fördel för wl ansavrig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta en människa med bra vibbes då dom känner sig bekväm med den pratar med (själv skulle jag inte känna mig bekväm med nån som är oskön). man ska prata med den som en när kompis eller som en familje medlem som vi är på multistaden då du inte ska vara toxic mott den personen. när du pratar med människan och hen känner sig stressa så skulle det kunna vara bra att bytta ämne lite snappt så den för det första känner sig trygg att den glömmer stressen. men man ska intealltid var för snäll då dom kan tro att man kommer va snäll om dom gör nått dåligt i servern. då jag bemöter människorna som jag själv vill bli bemötad. men inte vara för snäll så att dem vet att det ät allvar i den här servern.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Multistaden? jag tror jag skulle kunna påverka den på en super bra vibbes då alla kommer sprida det vidare. och se till att jag tar rätt person till wl så att jag inte tar människor som är här för att lalla då jag märker det på om dom har läst reglerna riktig bra och mycket kunskap inom servern. skulle också kört mitt bästa och vart inne varge dag i en bra tid för att hjälpa till med servern som jag hjärna skulle vilja göra.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Dem som är Whitelistade måste ha koll på reglerna för att inte skapa dåliga eller tråkiga scenarios. Dem måste också ta chansen att ansöka om lediga jobb så att man kan få in mer spelare till servern och utveckla samhället. Sen såklart tycker jag att alla ska få en chans att bli whitelist men då måste de ha koll på reglerna som sagt. Jag skulle säga det största kravet för att bli whitelist är att man kan reglerna relativt bra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? jag skulle ha ettt ganska stort ansvar då jag ansvarar över en roll som är väldigt betydande för hela rpandet så jag tycker det är något väldigt krävande jobb på multistaden. jag kommer ha ett ansvar som kommer behöva mig inne varge dag som jag är redo för just nu. ansvaret kommer vart stor då jag får en högre roll inom multistaden då jag måste ha ett stort ansvar för möta personer med respekt.

Hur ser din aktivitetet ut? jag rör mig varge dag som en sport minst 1timme och på lov så brukar jag mest vara hemma och spela eller då jag ksk brukar åka nån stans men det är ovanligt specielt nu när det är corona.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på en annan server. och har aldrig spelat på en anna :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte ljust nu men ksk om jag går vidare till interjuv

Tillbaka