Nekad Gustav Härdner | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Härdner

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? cappeeeee

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars-Åke Åkesson och han är 19 år gammal. Han har haft en bra uppväxt med många nära och kära. När Lars-Åke gick i skolan fick han dåliga betyg pågrund av att han va ute med vänner istället och gjorde annat istället för att plugga och bygga upp sin framtid. En gång när Lars-Åke var ute och hängde med sina vänner så smög dem in sig på en byggarbetsplats och då skadades Lars-Åkes hörsel av de högljuda maskinerna. Lars-Åke fick börja använda hörapparat. Efter incidenten med Lars-Åkes hörsel så började han ta tag i sitt liv och faktiskt börja plugga ordentligt så han kunde få sitt dröm jobb som polis . Efter många års studerande flyttade han till staden Unive där han nu söker jobb inom polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med mycket och bra social rp, Många unika scenarion och mycket skratt, Jag kommer även rollspela med en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för pg2 du skulle inte spela för nån ekonomsik eller annan typ av fördel utan du ska rollspela utifrån andras vinst på det vilket kan va: Erfarenhet & ett schysst minne att bära med sig. Du ska med andra ord inte spela för att överleva en skottlossning eller en biljakt du ska rollspela för att få andra att ta del av en vinst utanför fysiska föremål

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Suntförnuft kan variera vad det innebär från person till person men min och tror mångra andras uppfattning till suntförnuft i FiveM är att det ska vara så realistiskt som möjligt. Metagaming = Tar information ooc och använder ic för en fördel ekonomisk eller allmän fördel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har grov erfarenhet och kan uppehålla en professionell attityd/stämning under alla omständigheter.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är föredetta krim-ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka