Nekad Gustav Härdner | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Härdner

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107171782/

Ditt Hex-ID: 1100001445c65c6

Vad är din discord tagg? Cappe#4292

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att antigen att dom inte gillar mig och för att den som ja dödade gjorde exakt likadant innan det ja gjorde är högt uppsatt inom Unive och då straffas inte han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad och sen tog ja upp en pistol och sköt dom men det gjorde han exakt likadant innan när ja döda honom och sen kom han tillbaka och sa ''du vet inte vem du dödar ha'' och följde efter mig tills ja stanna. Jo det började att han följde efter mig och började snacka om att '' du vet inte vem du dödar ha busunge '' sa han och då drog ja ifrån dom mot hamnen och ja råkade köra in i en polis tydligen såg inte ens det själv på min egna skärm tills min kompis berättade de och då krockade dom in i mig och börja ta upp vapen och då tog ja upp ett vapen och började skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban tycker jag för att han gjorde exakt likadant mot mig utan att han fick några konsekvenser alls bara för att han va högt uppsatt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har vari bannad 1 gång innan pågrund av afk men det var bara i 1 timme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag men att en väldigt högt uppsatt unive spelare gör så som ja gjorde och ja är ny i staden och han inte får några konsekvenser är konstigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra om detta och ja ber om ursäkt för detta och detta kommer aldrig att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Om personen har gjort fel får du skicka klippsen på det också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka