Accepterad Gustav den fjärde | Medlem ansökning [MECKAREN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gustav den fjärde

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Laakkonen

Vad är ditt discord namn? Yes Yes Yes#7343

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2003

Berätta om din karaktär. Gustav föddes på en båt i stilla havet, hans föräldrar ville att han skulle bli en advokat så att Gustavs familj skulle kunna bo i staden. När Gustav kom till storstaden så va han 23 år han hade inga pengar han hade inte heller gått i skolan så han kunde inte få ett jobb. Gustaf va tvungen att få pengar till sin familj så han började göra meth och sålde det till sina nära polare. Efter Gustav kom hem efter en lång dag av sitt meth jobb så va hans familj inte hemma. Gustav hittade en liten lapp på bordet på lappen så va det en text (Gustaf vi har nu lämnat dig eftersom att du inte kan ge oss pengar) men det hans familj inte visste va att Gustav har jobbat i flera timmar för att få dom och bli glada. Gustav blev raidad av polisen när han gjorde meth han satt inne i 10 år. Efter hans fängelsetid så ville han ändra sitt liv. Så han gjorde det hans mamma sa till han på båten i stilla havet, han blev en advokat och blev väldigt rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hängiven rp och kan göra det bästa ur en rp situation.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte vinna i varje rp scenario, Till exempel om man blir tagen av polisen så ska man inte springa iväg och försöka komma ifrån brottsplatsen.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tippsade mig om unive sen har jag sett på några streams och det såg väldigt roligt ut

Tillbaka