Accepterad Gustav den fjärde | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gustav den fjärde

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/le-monki/

Ditt Hex-ID: 110000136933d21

Vad är din discord tagg? Yes Yes Yes#7343

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: fivem permaban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade göra vdm eftersom att jag tittade bakåt när jag körde mitt fordon igenom piren och då trodde staffsen att det va med mening

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde ett fordon igenom piren när jag tittade bakåt sen råkade jag köra in i en folkmassa sen fortsatte jag rpn efter en minut så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ett stort misstag när jag körde mitt fordon medans jag tittade bakåt för att försöka se min kompis som körde efter mig, jag skulle va mer uppmärksam när jag körde så snabbt på piren. Det kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig fått en bann förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra snabbt på piren utan att vara uppmärksam och råka förstöra folks rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärde mig att vara mer vaksam att köra under höga hastigheter där det kan vara mycket folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka