Accepterad Gustav | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gustav

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198105035899/

Ditt Hex-ID: 110000108a1047b

Vad är din discord tagg? Qvist#4542

Vem var det som bannade dig? jojo abraham

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tar fram jaktkniv på torget samt undviker supportärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? då jag inte tänkte på supportärendet och såg inte då jag är hyfsat ny på servern, jag råkade att ta upp jaktkniven då jag har flyttat dom till knappar på min mus,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innnan jag blev bannad så bråkade en kille och jag och sedan så kom jag emot min knapp på musen och var verkligen inte meningen att göra det just på torget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog mitt fel då jag har knapparna på min mus, och måste nog byta knapparna ifall jag får fortsätta på servern, och ska inte ha på mig jaktkniven när jag har rast från min jakt och har jakt licens.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina föra ban var då jag råkade att döda en person av helst misstag när dom skulle råna mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort mycket saker annorlunda genom att inte ha knapparna på musen men men det är sånt som händer tänker jag, men ska verkligen bli bättre ifall jag kan fortsätta på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att det inte är så bra att ha på sig jaktkniven när man har rast från jobbet

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka