Accepterad Gustafss0n | Medlem ansökning (1birhad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustafss0n

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Gustafsson10

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Håkan hellstöm

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? SNÄLL TREVLIG GANGSTER

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: håkan växte upp i ett tufft samhälle. han hade familjeproblem där han blev misshandlad av sina föräldrar och utkastad ur huset tidigt. han flyttade då till unive men efter 3 år så försvann han upp i rök. nu är han tillbaka och nyss flyttat till unive igen och just nu går det ej så bra för honom. han ligger långt efter i samhället då han varit borta så länge. Nu planerar han att bli kriminell för att kunna betala sina skulder samt kunna umgås med hans vänner inom det kriminella. vi får se vad som händer härnäst...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett gott exempel på hur man ska rpa och visa fram fötterna för andra och ge ett bra inflytande. har rpat länge och vet därför hur man gör

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ej ska gå in i ett scenario med inställningen att du ska vinna dvs inte spela med makt och pengar. och att ett scenario även är kul om du inte vinner. Om jag tex blir gissla så kan jag inte bara gå därifrån eller logga för att jag blir sur för att jag ''förlorar'' eller för att jag tycker att det är tråkigt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, råkade vdma och fick en ban

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp och vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka