Nekad Gustafss0n | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustafss0n

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Gustafsson#7731

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på helger 5-7 timmar på vardagar om det är skola 1,5-3 timmar men under sommaren typ 4-6 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag tror att det är sedan i vintras men jag gjorde ett nytt konto pga att jag råkade ta bort mitt gamla

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/967170078091149435/1004814021544915135/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Det är som en lättare typ av staff skulle jag säga som är som ettt skydd eller en vakt för severn, en servervakt spelar rp som en vanlig person samtidigt som hen kan kika eller svbanna om någon gör ett regelbrott te.x om någon skulle vdma folk på torget med en bil så kan man ge en svban och sedan för vidare det te.x en helper som då kan förlänga straffet om det behövs

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle göra allt för att tex få bort lallare eller att få bort om det skulle vara massa bilar som ligger på vägarna så att flera krashar i de och istället för att de då måste göra report till staff som kan ta lite tid eftersom att staffs redan har mycket att göra så kan jag enkelt hjälpa till så att det aldrig behöver ligga bilar på vägen eller att jag kickar/svbannar lallare på piren eller var de än sskulle befinna sig, jag skulle även kunna hjälpa till om jag är med i ett senario där någon tex skulle råka döda någon som inte är med flit om man te.x om man åker bil och föraren kraschar och det står en människa framför bilen som då dör så kan jag hjälpa till och revva han. Jag vill hjälpa till att få en utvecklad rp i unive genom att få bort allla lallare osv.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Någon som är mogen för att ha det ansvaret att ta rätt beslut och banna rätt så att inte rpn förstörs på något sätt, och det ska inte vara någon som abuse sina perms då är det inte en bra server vakt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Om du tex om du i ett scenario dör i en bilkrasch för att du glömt att sätta på bältet och du revvar dig själv och sedan börjar rp som att inget har hänt så har du då abusat din revive och därmed har du genomgått korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka