Nekad gustaf765 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gustaf765

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006279042

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Angser

Vad är ditt discord namn? LÄN?7#0972

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär är en man som ganska nyss har förlorat båda sina föräldrar i en bil krasch: Och efter detta har han börjat tänka annurlunda på hur världen är att man ska ta hand om varandra inan har han haft det ganska svårt och hållt på med vissa olagliga saker detta kan vara för att han inte alltid haft det så lätt hans pappa har inte alltid varit så snäll han har druckigt mycket alkohol och inte alltid varit så snäll så då har guri inte alltid tänkt på andra och struntat i hur dom känner sig och alltid velat ha det bästa för sig själv. Men nu när hans föräldrar har gått bort i 1 billolycka så har guri blivit mycket mer bil intresserad och vill gärna ha fina blar och han gillar även att meka med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem i unive för att jag tycker denna servern har faktist väldigt bra rp och mycket roliga yrken att ha och jobba med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag gillar att spela och ha kul och att jag tycker att denna servern är väldigt seriös

Hur hittade du Unive? Jag fick reda på unive genom att bekanta till mig gillar verkligen att spela på denna servern så jag testade denna och fastnade för den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär och skaffa lite roligare yrken att ha och spela

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha roligit skaffa vänner och skaffa mig lite roliga bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har testat lite andra servern men inte hittat någon annan än denna jag gillar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka